😃 Кросворди シ
Конструювання
та виготовлення виробів із фанери та ДВП
(кросворд для учнів 5 класів)
По горизонталі:
1. Шаруватий
матеріал зі склеєних аркушів шпону із взаємно перпендикулярним розташуванням
волокон у сусідніх шарах. 4.Металевий загартований брусок із великою кількістю
гострих горбиків, насічок у формі клина. 6. Цінний природній матеріал.
По вертикалі: 2.Тонкі листи деревини, які
отримують у процесах лущення або стругання. 3.Синтетичний матеріал, діалектрик,
що використовують для ізоляції електричних пристроїв та проводів. 5. Один із видів
художнього оздоблення деревини. 7. Дерев’яний молоток.
2
|
||||||||||
3
|
||||||||||
1
|
5
|
|||||||||
4
|
||||||||||
7
|
||||||||||
6
|
||||||||||
2Ш
|
||||||||||
П
|
3П
|
|||||||||
О
|
Л
|
|||||||||
1Ф
|
А
|
Н
|
Е
|
Р
|
А
|
5В
|
||||
С
|
И
|
|||||||||
Т
|
П
|
|||||||||
М
|
А
|
|||||||||
4Р
|
А
|
Ш
|
П
|
І
|
Л
|
Ь
|
||||
С
|
Ю
|
|||||||||
В
|
||||||||||
7К
|
И
|
Я
|
Н
|
К
|
А
|
|||||
Н
|
||||||||||
6Д
|
Е
|
Р
|
Е
|
В
|
И
|
Н
|
А
|
|||
Я
|
||||||||||
Технологія
художнього випалювання
(кросворд для учнів 5-6 класів)
По горизонталі:
1. Як
називається найпростіший спосіб випалювання для створення зображень? 3.
Основний елемент електричного випалювача. 5. Куди слід класти розігрітий наконечник або
штамп під час випалювання? 6. Як
називається вид декоративного оздоблення деревини? 10. Деревина непридатна для випалювання.
По вертикалі: 2. Універсальне «вмістилище»
будь-якої інформації, зокрема й візульної (малюнки, фото та графіки). 4.За допомогою
чого доцільно переносити на виріб велику кількість однотипних зображень або
їхніх фрагментів? 7. Деревина непридатна для випалювання. 8. Деревина хвойної
породи. 9. Яка деревина непридатна для випалювання?
4
|
|||||||||||||||
8
|
|||||||||||||||
5
|
|||||||||||||||
6
|
9
|
||||||||||||||
2
|
|||||||||||||||
1
|
|||||||||||||||
7
|
10
|
||||||||||||||
3
|
|||||||||||||||
4Т
|
|||||||||||||||
Р
|
8С
|
||||||||||||||
5П
|
І
|
Д
|
С
|
Т
|
А
|
В
|
К
|
У
|
О
|
||||||
Ф
|
С
|
||||||||||||||
6В
|
И
|
П
|
А
|
Л
|
Ю
|
В
|
А
|
Н
|
Н
|
9Я
|
М
|
||||
2І
|
Р
|
А
|
Л
|
||||||||||||
1 К
|
О
|
Н
|
Т
|
У
|
Р
|
Н
|
Е
|
И
|
|||||||
Т
|
Т
|
Н
|
|||||||||||||
Е
|
7Б
|
10Б
|
Е
|
Р
|
Е
|
З
|
А
|
||||||||
3К
|
О
|
Р
|
П
|
У
|
С
|
||||||||||
Н
|
К
|
||||||||||||||
Е
|
|||||||||||||||
Т
|
Технологія
ажурного випалювання
(кросворд для учнів 5-6
класів)
По горизонталі:
1. Як
називається елемент в шиповому з’єднанні, що має виступ на краю фанери? 2.
Найпростіший механізм для свердління
отворів в деревині. 3. Як називаються тонкі листи деревини для створення
фанери? 7. Як називається отвір для шипа посередині деталі? 9. Яке випилювання
лобзиком належить до прорізного різьблення, що виконують на тонких дощечках,
фанері?
4
|
|||||||||||||
5
|
|||||||||||||
1
|
6
|
||||||||||||
7
|
|||||||||||||
2
|
8
|
||||||||||||
3
|
10
|
||||||||||||
9
|
|||||||||||||
По вертикалі: 4. Виріз на краю фанери, у
який вставляють шип. 5. Яке свердло має центр та зубці для підрізування волокон
деревини? 6. Як називається матеріал, що утворюється за допомогою склеювання
непарної кількості листів лущеного
шпону? 8. Систематичні заняття цим ремеслом сприяють розвитку творчих
здібностей, та розвиває в дітей художній смак, точність рухів, акуратність. 10.
Композиція, яка спрощена в поєднанні елементів в одне ціле.
4В
|
|||||||||||||
У
|
5С
|
||||||||||||
1Ш
|
И
|
П
|
6Ф
|
||||||||||
К
|
І
|
А
|
|||||||||||
О
|
Р
|
7Г
|
Н
|
І
|
З
|
Д
|
О
|
||||||
А
|
Е
|
||||||||||||
2К
|
О
|
Л
|
О
|
8В
|
О
|
Р
|
О
|
Т
|
|||||
Ь
|
И
|
А
|
|||||||||||
3Ш
|
П
|
10О
|
Н
|
П
|
|||||||||
Р
|
Е
|
И
|
|||||||||||
Н
|
Л
|
||||||||||||
О
|
Ю
|
||||||||||||
М
|
В
|
||||||||||||
Е
|
9А
|
Ж
|
У
|
Р
|
Н
|
Е
|
|||||||
Н
|
Н
|
||||||||||||
Т
|
Н
|
||||||||||||
А
|
Я
|
||||||||||||
Л
|
|||||||||||||
Ь
|
|||||||||||||
Н
|
|||||||||||||
А
|
|||||||||||||
Технологія
оздоблення виробів геометричним різьбленням
(кросворд для учнів 7-9
класів)
По горизонталі:
1.
Властивість деревини відколюватися у напрямку шарів. 3. Повторювальний елемент
виконаного орнаменту. 8. Тримачі для великих квадратних чи прямокутних деталей.
9.Кінцевий етап роботи з різьбленими
виробами.
1
|
2
|
||||||||||||||
4
|
5
|
||||||||||||||
7
|
8
|
||||||||||||||
6
|
|||||||||||||||
3
|
|||||||||||||||
10
|
|||||||||||||||
9
|
|||||||||||||||
По вертикалі: 2. Узор, побудований з
допомогою ритмічного чергування і об’єднання елементів. 4. Графічне зображення можливих
варіантів майбутнього виробу як у загальному вигляді, так і з прорисовкою
окремих частин деталей. 5.Внутрішня закономірність чергування певної кількості
елементів. 6. Плоский посуд для перенесення страв. 7. Одна із складових
виразності орнаменту, що позначає його характер. 10. Красивий і приємний
загальнодоступний матеріал, який досить легко обробляється найпростішими
інструментами.
1В
|
І
|
Д
|
К
|
2О
|
Л
|
||||||||||
Р
|
|||||||||||||||
Н
|
|||||||||||||||
4К
|
Л
|
А
|
У
|
З
|
У
|
5Р
|
А
|
||||||||
М
|
И
|
||||||||||||||
7П
|
Е
|
8К
|
У
|
Т
|
О
|
В
|
І
|
||||||||
6Т
|
Р
|
Н
|
М
|
||||||||||||
3Р
|
А
|
П
|
О
|
Р
|
Т
|
||||||||||
Ц
|
П
|
10Д
|
|||||||||||||
Я
|
9О
|
З
|
Д
|
О
|
Б
|
Л
|
Е
|
Н
|
Н
|
Я
|
|||||
Р
|
Р
|
||||||||||||||
Ц
|
Е
|
||||||||||||||
І
|
В
|
||||||||||||||
Я
|
И
|
||||||||||||||
Н
|
|||||||||||||||
А
|
|||||||||||||||
Технологія
плетіння з лози
(кросворд для учнів 7-9 класів)
По горизонталі:
2. Інструмент,
який застосовують для акуратної обрізки кінців прутиків у плетених виробах. 4. Що
використовують для розколювання прутів на три або чотири частини? 6. Якесь
повідомлення чи відомість про щось, що можна використати для роботи. 10. Стругальний
інструмент, що використовується для отримання плоских стрічок.
По вертикалі: 1. Природній матеріал для
плетіння, який зручний в роботі та є основою для виготовлення різноманітніх
виробів. 3. Інструмент, що виготовляють зі сталевих пластин та використовують
для вирівнювання і згинання прутиків під час лозоплетіння. 5. Вид плетіння з
різними формами відкритих чарунок. 7. Пристрій для стругання вербових стрічок
по ширині. 8.Композиційне поєднання декоративного ефекту об’ємної форми виробу з
наскрізними отворами. 9. Що використовують для кріплення кутових з’єднань плетених меблів?
9
|
|||||||||||||||
1
|
3
|
8
|
|||||||||||||
2
|
5
|
10
|
|||||||||||||
4
|
|||||||||||||||
7
|
|||||||||||||||
6
|
|||||||||||||||
9У
|
|||||||||||||||
1Л
|
3Ж
|
П
|
8А
|
||||||||||||
2Г
|
О
|
Р
|
Б
|
А
|
Ч
|
5А
|
10Ш
|
О
|
Ф
|
Ж
|
|||||
З
|
М
|
Ж
|
Р
|
У
|
|||||||||||
А
|
4К
|
О
|
Л
|
У
|
Н
|
К
|
И
|
Р
|
|||||||
И
|
Р
|
7Ш
|
Н
|
||||||||||||
6І
|
Н
|
Ф
|
О
|
Р
|
М
|
А
|
Ц
|
І
|
Я
|
||||||
Е
|
О
|
С
|
|||||||||||||
Л
|
Т
|
||||||||||||||
Ь
|
|||||||||||||||
Технологія
слюсарної обробки металів
(кросворд для учнів 7-9 класів)
По горизонталі:
2. Як
називається відношення розмірів зображення предмета до дійсних розмірів деталі?
3. Властивість металів та сплавів без руйнування змінювати форму під час
обробки тиском. 5. Властивість металевих виробів відновлювати свою форму та
розміри після припинення дії навантаження. 6. Властивість металів та сплавів у
розплавленому стані заповнювати ливарну форму. 8. Брусок з інструментальної
сталі певного профілю та розмірів, на поверхні якого є насічки, які утворюють
зубці. 9. Властивість металу
чинити опір руйнуванню під дією
навантажень.
По вертикалі: 1. Креслення, яке швидко
виконане без дотримання масштабу та без креслярських інструментів, і призначене
для разового використання. 4. Надання поверхням естетичного вигляду. 7. Як
називається сплав заліза із карбоном? 10. Інструмент для нарізування
внутрішньої метричної різьби.
1
|
||||||||||||||||||
2
|
||||||||||||||||||
3
|
4
|
|||||||||||||||||
5
|
||||||||||||||||||
7
|
||||||||||||||||||
6
|
||||||||||||||||||
10
|
8
|
|||||||||||||||||
9
|
||||||||||||||||||
1Е
|
||||||||||||||||||
2М
|
А
|
С
|
Ш
|
Т
|
А
|
Б
|
||||||||||||
К
|
||||||||||||||||||
3К
|
4О
|
В
|
К
|
І
|
С
|
Т
|
Ь
|
|||||||||||
П
|
З
|
|||||||||||||||||
О
|
||||||||||||||||||
5П
|
Р
|
У
|
Ж
|
Н
|
І
|
С
|
Т
|
Ь
|
||||||||||
Я
|
7С
|
|||||||||||||||||
6Р
|
І
|
Д
|
К
|
О
|
Т
|
Е
|
К
|
У
|
Ч
|
І
|
С
|
Т
|
Ь
|
|||||
Ж
|
А
|
|||||||||||||||||
10М
|
Е
|
8Н
|
А
|
П
|
И
|
Л
|
О
|
К
|
||||||||||
9М
|
І
|
Ц
|
Н
|
І
|
С
|
Т
|
Ь
|
Ь
|
||||||||||
Т
|
Н
|
|||||||||||||||||
Ч
|
Я
|
|||||||||||||||||
И
|
||||||||||||||||||
К
|
Технологія природного землеробства
(кросворд для учнів 7-9 класів)
По горизонталі: 4. Як називаються культурні рослини,
що відрізняються від інших рослин цьго самого виду певними біологічними й
господарськими властивостями? 5. Як
називається вузька грядка землі,
що нагортається підгортальником або плугом?
6. Як називається сукупність
відомостей про склад і спосіб виготовлення будь-якої суміші, розчину?
По вертикалі: 1. Як називається секатор із довгими
ручками для зрізування гілок на значній висоті? 2. Як називається знаряддя у вигляді циліндра з повздовжніми
вирізами у стінках для збирання плодів ? 3. Як називається тонкий із
меживузлями горизонтальний пагін картоплі, який росте під землю і служить для
вегетативного розмноження? 8. Як
називаються рослини в коренях, листках чи плодах, в яких містяться
ароматичні або пекучі на смак речовини, що використовуються як приправа до
страви для надання їй приємного смаку?
2
|
|||||||||||||||||
1
|
3
|
||||||||||||||||
4
|
|||||||||||||||||
5
|
|||||||||||||||||
6
|
7
|
||||||||||||||||
2 П
|
|||||||||||||||||
1 С
|
Л
|
3 С
|
|||||||||||||||
У
|
О
|
Т
|
|||||||||||||||
Ч
|
Д
|
4 С
|
О
|
Р
|
Т
|
||||||||||||
К
|
О
|
Л
|
|||||||||||||||
О
|
З
|
О
|
|||||||||||||||
5 Г
|
Р
|
Е
|
Б
|
І
|
Н
|
Ь
|
|||||||||||
І
|
И
|
||||||||||||||||
З
|
6 Р
|
Е
|
Ц
|
Е
|
7 П
|
Т
|
|||||||||||
А
|
Р
|
||||||||||||||||
Ч
|
Я
|
||||||||||||||||
Н
|
|||||||||||||||||
О
|
|||||||||||||||||
С
|
|||||||||||||||||
Т
|
|||||||||||||||||
І
|
|||||||||||||||||
Технологія
токарної обробки металів
(кросворд для учнів 7-9 класів)
По горизонталі:
1. Завершена
частина технологічного процесу обробки заготовки, яку виконують на одному
верстаті. 4. Як називається професійний інструмент, призначений для вимірювання
виробів малого розміру.
По вертикалі: 2. Частина переходу, яку
здійснюють за одного робочого переміщення інструмента в напрямку подачі під час
токарної обробки металів. 3. Плоскі стальні пластини. 5. Гвинт, оснащений
поздовжніми прямими і гвинтовими канавками, які утворюють різальні кромки.
6.Завершена частина операції, яка характеризується постійністю поверхні, яку
обробляють, робочого інструмента й режиму роботи верстата.
2
|
||||||||||||
6
|
3
|
|||||||||||
1
|
||||||||||||
5
|
||||||||||||
4
|
||||||||||||
2П
|
||||||||||||
Р
|
6П
|
3П
|
||||||||||
1О
|
П
|
Е
|
Р
|
А
|
Ц
|
І
|
Я
|
|||||
Х
|
Р
|
Д
|
||||||||||
І
|
Е
|
К
|
||||||||||
Д
|
Х
|
Л
|
||||||||||
І
|
А
|
5М
|
||||||||||
Д
|
Д
|
І
|
||||||||||
4М
|
І
|
К
|
Р
|
О
|
М
|
Е
|
Т
|
Р
|
||||
А
|
Ч
|
|||||||||||
И
|
||||||||||||
К
|
||||||||||||
Технологія
електротехнічної обробки металів
(кросворд для учнів 7-9 класів)
По горизонталі:
2. Сріблясто-білий легкий метал, добрий провідник тепла й електрики,
пластичний, легко піддається механічній обробці. 4. Інструмент, призначений для
відгвинчування і загвинчування гвинтів, шурупів. 5. Як називається
універсальний слюсарно-монтажний та електротехнічний інструмент із
комбінованими губками. 7. Трубчастий електричний нагрівник. 8. Спеціальний
перемикач для автоматичної зміни напряму струму.
По вертикалі: 1. Як називається галузь
науки і техніки, пов’язана із застосуванням елетричних і магнітних явищ для
перетворення енергії? 3.
Пластичний ковкий метал червонувато-золотистого кольору, добрий провідник
елетроенергії. 6. Електронний прилад із двома електродами, що пропускає
електричний струм лише в одному напрямі.
1
|
3
|
6
|
|||||||||
2
|
|||||||||||
4
|
|||||||||||
5
|
|||||||||||
7
|
|||||||||||
8
|
|||||||||||
1Е
|
3М
|
6Д
|
|||||||||
2А
|
Л
|
Ю
|
М
|
І
|
Н
|
І
|
Й
|
||||
Е
|
Д
|
О
|
|||||||||
К
|
Ь
|
Д
|
|||||||||
Т
|
|||||||||||
4В
|
И
|
К
|
Р
|
У
|
Т
|
К
|
А
|
||||
О
|
|||||||||||
5П
|
А
|
С
|
А
|
Т
|
И
|
Ж
|
І
|
||||
Е
|
|||||||||||
Х
|
|||||||||||
7Т
|
Е
|
Н
|
|||||||||
І
|
|||||||||||
8К
|
О
|
Л
|
Е
|
К
|
Т
|
О
|
Р
|
||||
А
|
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
1.
Терещук Б. М., Туташинський В. І.
Трудове навчання: Навчальний посіб. для 8 класу спеціальної загальноосвітньої
школи. (Технічні види праці) За ред. Г.М. Несен. – К.: Благовіст, 2003. – 128
с.: іл.
2. Трудове навчання. 7-9 класи. Технологія оздоблення виробів геометричним
різьбленням (варіативний модуль). Плани-конспекти уроків / В.Є. Адамчук, Я.А.
Петров.-2-ге вид., перероб. і доп.- Х.: Вид-во «Ранок», 2012.-160 с.; іл.-
(серія «Бібліотека вчителя трудового навчання»).
3. Трудове навчання. 7-9 класи. Технологія плетіння з лози (варіативний
модуль). Плани-конспекти уроків / В.Є. Адамчук, Я.А. Петров, М.М. Логінов, М.І.
Готюк.-2-ге вид., перероб. і доп.- Х.: Вид-во «Ранок», 2012.-144 с.; іл.-
(серія «Бібліотека вчителя трудового навчання»).
4. Усі уроки трудового навчання (хлопці). 5 клас. Інваріативний модуль. / Гащак В.М, Яценюк
О.М..- Х.: Вид. група «Основа», 2012 – 128 с.: іл., табл.- (Серія «УСІ уроки»).
5. Усі уроки трудового навчання (хлопці). 5-6
класи. Варіативний модуль. / Лещук Р.М.- Х.: Вид. група «Основа», 2012 –
144 с.: іл., табл.- (серія «УСІ уроки»).
6. Усі уроки трудового навчання (хлопці). 7-9
класи. Варіативний модуль. / Лещук Р.М., Гащак В.М.- Х.: Вид. група
«Основа», 2012 – 384 с.: іл., табл.- (Серія «УСІ уроки»).
Коментарі
Дописати коментар